ÁSZF
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
1. BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK
1.1. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. Jelen szabályzat hatálya a (rasayeloud.hu) honlapon (“Honlap”) és aldomainjein történő ajánlattételre és értékesítésre terjed ki. Jelen szabályzat folyamatosan elérhető a következő weboldalról:https://rasayeloud.hu/aszf
1.2. Ahhoz, hogy a vásárló a
Honlapon keresztül terméket tudjon vásárolni, a vásárlónak: (a) magyarországi
lakcímmel rendelkező természetes személynek kell lennie; (b) fogyasztónak kell
lennie, azaz a vásárló olyan természetese személy lehet, aki a szakmája, önálló
foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el.
1.3. A jelen szerződés
Magyarországon jön létre, nyelve magyar és arra a magyar jog az irányadó.
2. A KERESKEDŐ ADATAI
Neve: ZONA.COM. Kft.
Székhelye: 1116 Budapest, Sáfrány utca 43.
Rendszeresen használt elektronikus levelezési címe:
info@rasayeloud.hu
Telefonszám: +36202103878
Cégjegyzékszáma: 01-09-729130
Adószáma: 13318338-2-43
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Fővárosi
Törvényszék, mint cégbíróság
3. TERMÉKEK
3.1. A termékekre vonatkozó
adatok a Honlapon elérhetőek; az adatok a fogyasztó és a vállalkozás közötti
szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 9.
§-ának megfelelően kerültek feltüntetésre.
3.2. Minden ésszerű intézkedést
megteszünk annak érdekében, hogy a Honlapon a termékekre vonatkozóan megjelenő
részletek, leírások és képek a rögzítés időpontjában pontosak és hibátlanok
legyek; ugyanakkor, a jog által megengedett legteljesebb mértékig kizárjuk a
felelősségünket azért, hogy ezek a részletek, leírások és képek pontosak,
teljesek, megbízhatóak, aktuálisak vagy hibátlanok.
3.3. A Honlapon bemutatott
termékek ill. a vásárlónak esetlegesen nyújtott termékminták kizárólag
személyes használatra valóak. A vásárló nem jogosult eladni ill.
továbbértékesíteni ezeket a termékeket ill. termékmintákat. Fenntartjuk a jogot
arra, hogy – előzetes értesítést követően, de akár anélkül is – töröljük vagy
csökkentsük az egy vásárló részére juttatandó termékek ill. termékminták
mennyiségét, amennyiben saját belátásunk alapján úgy ítéljük meg, hogy az sérti
a jelen ÁSZF-et.
4. ÁRAK
4.1. A Honlapon keresztül
elérhető valamennyi termék ára tartalmazza az alkalmazandó általános forgalmi
adót és forintban értendő. A szállítási költséget az ár nem tartalmazza; az a
megrendelő felületen külön került feltüntetésre. További információkért,
kérjük, látogasson el a Honlap Szállítási információk menüpontjára is.
4.2. A Honlapon feltüntetett árak
helyességét rendszeresen felülvizsgáljuk. Mindazonáltal nem tudjuk garantálni,
hogy azok hibátlanok. Abban az esetben, ha egy termék ára nyilvánvalóan hibás,
úgy felajánljuk a vásárlónak, hogy megveheti a terméket a helyes áron vagy
töröljük a megrendelését.
5. MEGRENDELÉS LEADÁSA ÉS SZÁMLÁZÁS
5.1. A vásárlót a rendelése
leadásában a Honlapon feltüntetett egyszerű utasítások segítik.
5.2. A rendelés leadásához a
vásárlónak meg kell adnia a kívánt mennyiséget (legfeljebb 4-et rendelhet egy
termékből).
5.3. A vásárló ezután a „Kosárba
tesz” gombra kattintva tudja a termékeket a bevásárló kosarába helyezni. A
vásárlás bármely pontján a vásárló ellenőrizni tudja a vásárlói kosarát úgy, ha
az aktuális oldalon a „Kosár” szimbólumra kattint a jobb felső sarokban. A
vásárló kedvencként el tud menteni egy terméket, ha a termék neve alatt/mellett
a „Kedvencekhez adom” szív alakú gombra kattint. Így a termék a vásárló
„Felhasználói fiókom” oldalán a Kedvencek között fog megjelenni. Ahhoz, hogy a
vásárló a kedvencnek jelölt termékeit bármely számítógépen láthassa, saját
profiljával kell belépnie ill. bejelentkeznie.
5.4. A vásárlás befejezése
érdekében a vásárlónak a képernyőn megjelenő utasításokat kell követnie. A
vásárló bármikor kijavíthatja az általa bevitt adatokat, megváltoztathatja a
vásárlói kosara tartalmát úgy, hogy egy vagy több terméket ahhoz hozzáad vagy
eltávolít, illetve a vásárlás befejezése ill. a megrendelés leadása előtt
törölheti a teljes megrendelést is. A megrendelés leadásával a vásárló
tudomásul veszi és kijelenti, hogy valamennyi, a folyamat során megjelenő
instrukciót elolvasott és a jelen ÁSZF-et magára nézve kötelezőnek fogadja el,
valamint tudomásul veszi, hogy a termékek megrendelése fizetési kötelezettséget
keletkeztet a számára. A megrendelési folyamat végén a vásárló a megrendelését
a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva küldi el a Honlapon.
5.5. A megrendelés leadását
követően egy „A megrendelése sikeres volt!” oldal fog megjelenni, továbbá a
vásárló hamarosan egy visszaigazoló e-mailt fog kapni arról, hogy rendelése
sikeresen megérkezett. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések
részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 18. §-ával
összhangban, a megerősítő e-mail tartalmazza a megrendelt termékek lényeges
tulajdonságait, az ár és a fizetési mód részletes leírását, a házhozszállítás
költségeit, az elállási jog gyakorlásának feltételeire és módjaira vonatkozó
információkat, azt a címet, ahová az esetleges észrevételeit, panaszait el
tudja küldeni, az ügyfélszolgálatra és a fennálló szavatossági és garanciális
igények érvényesítésére vonatkozó információkat.
5.6. A fizetendő végösszeg a
megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget
tartalmaz. A Vásárló jelen ÁSZF elfogadásával hozzájárul, hogy a vállalkozás
csak elektronikus számlát küldjön részére és a számla teljesítés dátumának a
csomag szállítónak történő átadás napját nevezze meg. A vásárló által megadott
e-mail címen levélben elküldött link segítségével letölthető és nyomtatható 5
éven keresztül. A csomag kizárólag egy szállítólevelet tartalmaz, amely nem
minősül pénzügyi bizonylatnak.
5.7. Amennyiben a megrendelés
leadását követő 24 órán belül a visszaigazoló email nem érkezne meg, kérjük,
forduljon hozzánk segítségért a +36 20 210 3878-es telefonszámon.
5.8. Amennyiben a vásárlónak a
megrendelés leadása során bármely kérdése vagy észrevétele lenne, vagy egy
korábbi rendelésének állapotáról szeretne érdeklődni, telefonon a +36 20
210 3878-es számon vagy az info@rasayeloud.hu e-mail címen tud bennünket
keresni. A gyorsabb kiszolgálás érdekében érdemes a rendelésazonosító számot
ilyenkor előkészíteni.
5.9. A számla kiállításának és
teljesítésének dátuma a logisztikai központba való csomagfeladással egyezik
meg. A csomagfeladás után 1-3 munkanap múlva várható a csomag kézbesítése.
Előfordulhat időnként 1-2 munnkanapos késés a rendelés feladása és a számlázás
dátuma között.
6.1. A kereskedőnél lehetőség van
a PayPal szolgáltató által nyújtott felületen online fizetésre is. Az Ügyfél
PayPal felhasználói adatait nem látjuk és nem is tároljuk azokat, csak a
szolgáltatásból eredő elutasítást, vagy jóváírást.
7. KEDVEZMÉNYKÓD
7.1. A manuálisan megadandó
kedvezménykódok érvényesítéséhez a vásárlás befejezése során a vásárlónak meg
kell adnia az aktuális kódot. A kisbetű/nagybetű különbségre ügyelni kell, és a
kódot pontosan a feltüntetett formátumban kell megadni.
7.2. Ha a kedvezménykód sikeresen
felhasználásra kerül a rendelés folyamán, akkor a „Rendelés részletei”
menüpontban fog megjelenni.
7.3. Egy megrendelésnél egy
kedvezménykód használható fel. A kedvezménykódok halmozása nem lehetséges.
8. FIZETÉSI MÓDOK
8.1. A vásárló a termékekért
készpénzzel és bankkártyával fizethet. Az alább felsorolt bankkártyákat tudjuk
elfogadni:
-Visa Online
-Visa Debit
-Visa Electron
-MasterCard Online
-MasterCard Debit
-Maestro International
-PayPal
8.2. A vásárlók biztonsága
érdekében a vásárló számlázási nevének és címének meg kell egyeznie a
fizetéshez használt bankkártya tulajdonosáéval. Fenntartjuk a jogot arra, hogy
az ennek a követelménynek meg nem felelő rendeléseket töröljük.
8.3. A bankkártya kibocsátói a
bankkártya tulajdonosait ellenőrzik és azonosítják. Amennyiben a vásárló
bankkártyáját kibocsátó cég valamely fizetést felénk visszautasít vagy –
bármely okból – nem engedélyez, akár a fizetést megelőzően, akár azt követően,
a megrendelés teljesítésének elmaradásáért vagy késedelméért nem vállalunk
felelősséget.
9. MEGRENDELÉSEK NYOMON KÖVETÉSE
9.1. A termékeket általában a
megrendelés kézhezvételét követő 1-4 munkanapon belül szállítjuk. A
szállítással kapcsolatos információkkal a vásárlóknak az info@rasayeloud.hu e-mail
címen állunk rendelkezésre.
9.2. A Rasayel Oud fiókkal
rendelkező vásárlók a legutóbbi rendeléseik állapotát a Fiókom menüponton belül
az Eddigi rendeléseim almenüpontban tekinthetik meg. Ez a legegyszerűbb és
leggyorsabb módja annak, hogy egy vásárló a megrendelésének aktuális állásáról
információt szerezzen.
9.3. Amikor a vásárló a Fiókom
oldalra lép, a rendszer kérni fogja, hogy lépjen be e-mail címe és jelszava
megadásával. A vásárló a folyamatban lévő és múltbeli megrendeléseiről egy
összefoglalót fog látni. Amennyiben egy megrendelés elküldésre került, a
hozzátartozó nyomkövetési szám (amennyiben rendelkezésre áll) fog megjelenni a
megrendelés mellett. A kézbesítés állapotát a vásárlók a Legutóbbi online
rendelések oldalon belül tudják ellenőrizni. Néhány futárszolgálatnál a
nyomkövetési szám csak a termékek szállításra történő átadását követő 24 órát
követően áll rendelkezésre.
9.4. Időnként előfordulhat, hogy
egy megrendelést vagy annak egy részét rendszerünk különböző okokból kifolyólag
töröl. Ilyen okok lehetnek:
A termék(ek) nem elérhető(ek)
A fizetési információkat nem lehetett feldolgozni
A megadott címre nem tudunk szállítani
A megrendelés kétszer lett leadva
A megrendelés törlése a vásárló kérésére
9.5. Ha egy megrendelés törlésre
kerül, a vásárlót e-mailben tájékoztatjuk a törlés okáról. A vásárlót a törölt
megrendeléssel kapcsolatban semminemű fizetési kötelezettség nem terheli.
Amennyiben a vásárló újabb megrendelést szeretne leadni, vagy a törölt
megrendeléssel kapcsolatban bármilyen kérdése van, kereshet bennünket
az info@rasayeloud.hu email címen.
10. KÉZBESÍTÉS
10.1. A megrendeléseket kizárólag
munkanapokon (hétfőtől péntekig, a munkaszüneti napok kivételével) dolgozzuk
fel és teljesítjük 10 és 18 óra között. A szombaton ill. vasárnap leadott
megrendeléseket a következő munkanapon dolgozzuk fel.
10.2. Postafiók címre nem tudunk
szállítani.
10.3. A szállítási költséget a
vásárló viseli; a szállítási költséget a számlán és a szállítólevélen külön
tüntetjük fel. A termék kézbesítése futáron keresztül (GLS), a feladás napjától
számított 1-4 munkanapon belül történik normál szállítás esetében. Az online
vásárolt termék egyszeri szállítási költsége normál szállítás esetében 1799 Ft
(18 000 Ft értékű rendelésig). Ha a rendelés összege meghaladja a 18 000 Ft-ot,
a szállítási költség ingyenes. Személyes átvétel esetén nem számolunk kezelési
költséget.
10.4. A termékeket a megrendelés
leadását követő 1-4 munkanapon belül kézbesítjük normál szállítás esetén
kivéve, ha a vásárlót ugyanezen időszakon belül arról értesítjük (ideértve az
e-mailben történő értesítést is), hogy a termék akár állandó, akár átmeneti
jelleggel nem elérhető.
10.5. Minden termékhez
mellékelve adjuk a magyar nyelvű utasítást (termékre ragasztva vagy ahhoz
egyértelműen hozzátéve), melynek hiányáról vevő köteles tájékoztatást adni
eladónak a csomag átvételétől számított 72 órán belül. Eladó köteles a termék
tájékoztató hiány jelzésétől számított 3 munkanapon belül tértivevényes
levélben vagy email-ben megküldeni azt vevőnek. Amennyiben vevő nem jelzi a
hiányt időben, úgy utólag megkérheti a termék tájékoztatóját, azonban egyéb
úton nem léphet fel eladóval szemben.
11. ELÁLLÁSI JOG
11.1. Az elállási jog kizárólag
az olyan természetes személyeket illeti meg, aki a szakmája, önálló
foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el, és aki terméket
vásárol, rendel, szerez vagy használ, illetve aki termékekre vonatkozó
kereskedelmi célú kommunikáció címzettje (továbbiakban: „Fogyasztó”).
11.2. Elkötelezettek vagyunk
aziránt, hogy a vásárlóinknak a legmagasabb színvonalú kozmetikai termékeket
nyújtsuk. Amennyiben a vásárló úgy érzi, hogy a tőlünk kapott termék nem felel
meg az elvárásainak, úgy a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések
részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. és 22. §-a
alapján a vásárlónak joga van minden indokolás nélkül a vásárlástól elállni azt
követő 14 (tizennégy) napon belül, hogy a vásárló (illetve harmadik személy
javára szóló megrendelés esetén a vásárló által megjelölt személy) a terméket
(több termék esetében az utolsóként kiszállított terméket) kézhez vette.
11.3. Az elállási jogát a vásárló
az info@rasayeloud.hu e-mail címre küldött értesítésben tudja gyakorolni,
megadva a megrendelés részleteit, köztük a megrendelés számát és a
visszaküldött termékek leírását; a vásárló az elállási jogát a jelen ÁSZF-hez
1. számú mellékletként csatolt minta használatával ill. egy szabadon
fogalmazott, de egyértelmű nyilatkozattal is gyakorolhatja. A megrendelt
termékekhez mellékelve a vásárló egy kísérőokmányt fog találni, mely
tartalmazza a megrendelés adatait valamint a visszaküldési folyamatra vonatkozó
információkat. Amennyiben a kísérőokmányban feltüntetett termékek nem felelnek
meg a csomagban található termékeknek, a vásárló köteles bennünket
haladéktalanul értesíteni erről a +36 20 210 3878-es telefonszámon.
11.4. Ezt követően
Ügyfélszolgálatunktól a vásárló kapni fog egy azonosítószámot és egy e-mailes
visszaigazolást. Kérjük vásárlóinkat, hogy ezt az azonosítószámot az
ügyfélszolgálatunkkal történő későbbi egyeztetés érdekében szíveskedjenek
megőrizni.
11.5. Elállás esetén a vásárló
köteles a megrendelt terméket a kísérőokmányban feltüntetett címre
haladéktalanul, de legkésőbb az elállási jog gyakorlását követő 14 (tizennégy)
napon belül visszajuttatni. A határidőt megtartottnak kell tekinteni,
amennyiben a vásárló a terméket a tizennégy-napos határidő utolsó napján
elküldi (postára adja, vagy a futárszolgálatnak átadja).
11.6. A visszaküldés költségét a
vásárló viseli. A vásárlót az elállási jog gyakorlásával összefüggésben
kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költsége terheli. Amennyiben a
vásárló a szerződéstől eláll, valamennyi, a vásárló által megfizetett összeget
(ideértve a szállítási költséget is, kivéve, amennyiben a vásárló az általunk
ajánlott legkevésbé költséges szállítási mód helyett kifejezetten más
szállítási módot választott) haladéktalanul, de legkésőbb az elállási jog
gyakorlásáról szóló értesítés kézhezvételét követő 14 napon belül
visszatérítünk a vásárlónak. A visszatérítést mindaddig jogosultak vagyunk
visszatartani, amíg a termékeket vissza nem kaptuk, ill. ameddig a vásárló nem
igazolta, hogy a termékeket részünkre visszaküldte (amelyik korábban
bekövetkezik).
11.7. Javasoljuk, hogy a csomagot
regisztrált küldeményként adják fel (úgy, hogy a kézbesítéskor azt a címzettnek
alá kelljen írnia). A termékek visszaküldése során bekövetkező veszteségért
ugyanis nem felelünk.
11.8. A vásárló csak a termék
jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges
használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
11.9. A fenti rendelkezések
kizárólag az online leadott rendelésekre vonatkoznak.
12. AZ ELÁLLÁSI JOG ELVESZTÉSE
12.1. A vásárló nem gyakorolhatja
az elállási jogát:
•a szolgáltatás nyújtására
irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha
a teljesítést a vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdtük meg, és a
vásárló tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően
felmondási jogát elveszíti;
• olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében,
amelynek ára, illetve díja a pénzpiac általunk nem befolyásolható, a 14-napos
elállási időszak alatt is lehetséges ingadozástól függ;
• olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a
vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottunk elő, vagy olyan
termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtunk;
• romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék
tekintetében;
• olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely
egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem
küldhető vissza;
• olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az
átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
• olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek
tényleges értéke általunk nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ,
és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg,
azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik
napot követően kerül sor;
teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik
napot követően kerül sor;
• olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a
vásárló kifejezett kérésére keressük a vásárlót fel sürgős javítási vagy
karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
• lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel,
valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az
átadást követően a vásárló a csomagolást felbontotta;
• a használt, viselt, kimosott, módosított vagy sérült
termékek tekintetében;
• olyan termék tekintetében, amely a címke
eltávolítása miatt nem azonosítható;
• olyan termék tekintetében, melyet nem teljes
egészében, használt vagy nem eredeti csomagolásban küldtek vissza vagy olyan
szett, amely nem tartalmaz minden elemet.
13. AZ ELÁLLÁS VISSZAIGAZOLÁSA
A termékek visszaküldését
követően megvizsgáljuk, hogy a vásárló jogosan gyakorolta-e az elállási jogát a
Korm. rendelet értelmében. Amennyiben az minden feltételnek megfelel, úgy az
elállási jog elfogadását és a visszaküldött termékek kézhezvételét a vásárlónak
e-mailben visszaigazoljuk, és – a vásárló döntésétől függően a vételárat
visszafizetjük.
A visszafizetés időtartama a
vásárló által alkalmazott fizetési módtól függ.
14. HIBÁS TELJESÍTÉS
14.1. A Polgári Törvénykönyvről
szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) 6:157. §-a szerinti hibás teljesítés esetén,
a Ptk. 6:159., 6: 168. és 6:169. §-a szerinti garanciális rendelkezések
megfelelően irányadóak. A vásárló jogosult a hibás termék kijavítását vagy
kicserélését kérni. Amennyiben ezek nem lehetségesek, a vásárló jogosult
árleszállítást kérni vagy a szerződéstől elállni. A vásárló elesik ettől a
jogától, amennyiben a hiba felismerését követő két hónapon belül nem értesít
bennünket a hibáról. Az olyan hibás teljesítésekért terhel bennünket a
felelősség, amely a termék kézhezvételét követő két éven belül válik
felismerhetővé. A termék kézhezvételét követő huszonhat hónapon túl
szavatossági igény nem érvényesíthető, kivéve, ha a hibát mi szándékosan és
rosszhiszeműen elfedtük.
15. IRÁNYADÓ JOG ÉS JOGHATÓSÁG
15.1. A jelen ÁSZF-re a magyar
jog az irányadó és azt a magyar jogszabályokkal összhangban kell értelmezni.
15.2. Valamennyi, a jelen ÁSZF
értelmezésével, érvényesítésével és/vagy végrehajtásával kapcsolatos jogvita a
vásárló lakóhelye ill. tartózkodási helye szerint illetékes bíróság kizárólagos
hatáskörébe tartozik.
16. ELÉRHETŐSÉGEK
16.1. A termékekkel vagy a
Honlapon keresztül megvásárolható termékek tulajdonságaival kapcsolatosan
kereshet bennünket az info@rasayeloud.hu e-mail címen vagy postai levélben az
alábbi címen:
RASAYEL OUD Ügyfélszolgálat
Munkanapokon 10-től 18 óráig
E-mail: info@rasayeloud.hu
Web: www.rasayeloud.hu
17. PANASZKEZELÉS
A velünk fennálló panaszának
gyors, egyszerű és peren kívüli rendezése érdekében békéltető eljárást
kezdeményezhet. A székhelyünk szerint illetékes békéltető testület címe: Pest
Megyei Békéltető Testület (székhelye: 1119 Budapest, Etele út 59-61).
18. Nyereményjáték
Játékszabályzat
18.1. A JÁTÉK ELNEVEZÉSE, A JÁTÉK
MEGHATÁROZÁSA, SZERVEZŐJE:
A játék elnevezése: „Nyereményjáték!” (a továbbiakban: Játék). A Játék szervezője: ZONA.COM. Kft. a (cím: 1116 Budapest, Sáfrány utca 43.) cégjegyzékszám:01-09-729130 adószám:13318338-2-43) továbbiakban: Szervező. A játék meghatározása: Szervező nyereményjátékot hirdet melyben vállalja, hogy a www.instagram.com címen elérhető közösségi portálon (a továbbiakban: Instagram, vagy közösségi portál) a játék időtartama alatt „Követés” („Follow”) kapcsolatot alakít ki az Szervező „rasayeloud_budapest” elnevezésű Instagram oldalával. A játékban 1, véletlenszerűen kiválasztott rajongó között kerül kisorsolásra a nyeremény. A nyereményjáték a résztvevők számára ingyenes és nem jár semmilyen vásárlási kötelezettséggel.
18.2. A JÁTÉKBAN VALÓ RÉSZVÉTEL
SZEMÉLYI FELTÉTELEI:
A Játékban részt vehet minden
cselekvőképes felnőtt korú, magyarországi lakóhellyel rendelkező természetes
személy. A korlátozottan cselekvőképes kiskorú természetes személyek
részvételéhez a szülői felügyeletet gyakorló személy, míg a
cselekvőképességében részletesen korlátozott nagykorú természetes személy
részvételéhez a gondnoka előzetes hozzájárulása szükséges. A Játékból ki vannak
zárva a Szervező, valamint a Szervező számára szerződés alapján megbízási,
illetőleg vállalkozási tevékenységet kifejtő valamennyi magán- illetőleg jogi
személy, továbbá az említett felek munkavállalójának vagy vezető
tisztségviselőjének a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény. 8:1.
§ (1) bekezdésének 2. pontjában meghatározott hozzátartozói, illetőleg a
hozzátartozók gyermekei.
18.3. A JÁTÉKOK IDŐTARTAMA:
A Játék az adott posztban
megjelölt időtartamra vonatkozik.
18.4. A JÁTÉKBAN VALÓ RÉSZVÉTEL
TÁRGYI FELTÉTELEI:
A játékban minden olyan, 2.
pontban említett személy Játékosként részt vehet, aki rendelkezik saját
Instagram felhasználói fiókkal, amennyiben személye annak alapján azonosítható.
A Szervező nem vállal felelősséget a névazonosság, vagy a nyertesek
azonosításának bármely egyéb hibájából eredő követelésért.
18.5. A JÁTÉKRA VALÓ JELENTKEZÉS
MÓDJA:
A játékban való részvételre
irányuló, kifejezett ráutaló magatartással történő jelentkezésnek minősül, ha a
Játékos a nyeremény megszerzésének céljából „Követés” („Follow”) kapcsolatot
alakít ki a rasayeloud.hu instagram oldalával.
18.6. NYEREMÉNY:
A nyeremény az adott posztban
előre megjelölt termék.
18.7. SORSOLÁSOK IDEJE ÉS A
NYERTES ÉRTESÍTÉSE:
Sorsolás időpontja: Az adott
posztban előre megjelölt időpont. A nyertes Játékosok a sorsolást követően a rasayeloud.hu
profilon keresztül üzenetben felveszik a Szervezővel a kapcsolatot. A nyeremény
nem átruházható.
18.8. NYEREMÉNYEK
KÉZBESÍTÉSE
A nyeremény átvételének
részleteit minden nyertessel Instagram üzenetben egyeztetjük. A Játékosok
kötelesek együttműködni a nyeremények átvétele érdekében. Amennyiben ennek nem
tesznek eleget, és a nyeremény átvétele meghiúsul, a nyeremény a továbbiakban nem
vehető át és a Szervezőt semmilyen felelősség nem terheli ezzel
kapcsolatban.
18.9. A SZERVEZŐ
FELELŐSSÉGE
A Szervező kizárja felelősségét a
Játékosok téves, pontatlan vagy hiányos adatszolgáltatásából, a
cselekvőképességében részlegesen korlátozott vagy cselekvőképtelen személy
törvényes képviselő hozzájárulása nélküli, vagy kiskorú személy
regisztrációjából, valamint a nyertes részére elektronikus úton elküldött
értesítésnek neki fel nem róható elvesztéséből, egyéb okból történő sikertelen
kézbesítéséből, illetve annak késedelméből eredő, a Játékos vagy bármely
harmadik személy által elszenvedett károk tekintetében.
18.10. ADATKEZELÉS ÉS
ADATVÉDELEM
10.1 Tájékoztatás
A játékban való részvétel és az
ehhez szükséges adatszolgáltatás önkéntes. Tájékoztatjuk, hogy adatait az
adatfeldolgozón kívül harmadik felek részére nem továbbítjuk, kizárólag a jelen
szabályzatban részletezett célra használjuk.
A Szervező kérésre részletes
tájékoztatást ad az érintettnek az adatfeldolgozó nevéről, címéről és az adatkezeléssel
összefüggő tevékenységéről. Adatai kezeléséhez adott hozzájárulását bármikor,
korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen jogosult visszavonni, továbbá
jogában áll adatainak a megjelölt célra vagy annak egy részére történő
kezelésének megszüntetését kérni.
Amennyiben az adatkezelési
feltételek megváltoznak, a Szervező tájékoztatja a Játékosokat a
módosításokról.
Adatvédelemmel kapcsolatos
panaszával a Játékos a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz
(www.naih.hu) vagy az illetékes bírósághoz fordulhat.
A Játék résztvevőinek adatait a
Szervező a 8.2 pontban meghatározottaktól eltérő célokból nem kezeli, és nem
dolgozza fel, illetve adatait kizárólag tiltási nyilatkozatának kézhezvételéig
kezeli.
10.2 Azáltal, hogy a Játékos
részt vesz a nyereményjátékban,
§ hozzájárulását adja ahhoz, hogy
amennyiben nyer a Játékban, akkor a nyeremény kézbesítéséhez nélkülözhetetlen
személyes adatait (név, e-mail cím, postacím, adószám), a Szervező és a
Megbízott a nyeremény kézbesítése céljából az Információs Önrendelkezési Jogról
és az Információ Szabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek
megfelelően kezelje.
§ feltétel nélkül beleegyezik
abba, hogy adatait a Szervező (adatkezelő) jelen Játék lebonyolítása során az
nyeremények kézbesítése céljából, a játék időtartama alatt felhasználja,
valamint, hogy azokat az általa megadott adatok feldolgozásával megbízott
adatfeldolgozó részére továbbítsa ugyanezen célra.
A Játékosok személyes adatait a
Szervező kizárólag a Játékosokkal történő kommunikációra használja, majd azokat
a nyeremények sikeres átadása után törli.
18.11. KIZÁRÁS
A Játékból kizárásra kerülnek
azok a Játékosok, akik a nyereményjáték szellemével ellentétesen vesznek részt
a nyereményjátékban, azzal a céllal, hogy a nyerési esélyeiket megtévesztő
magatartással megnöveljék, ezzel megfosztják a nyerési esélyektől a
tisztességesen játszani kívánó többi résztvevőt. Felhívjuk a játékosok
figyelmét, hogy a Szervező fenntartja magának a jogot, hogy ilyen cselekmény
észlelése esetén kizárja a Játékost a Játékból.
18.12.VEGYES RENDELKEZÉSEK
A Szervező fenntartja a jogot
jelen részvételi szabályzat módosítására, a játék időtartamának lerövidítésére
vagy meghosszabbítására és egyéb változtatásokra.
Ezt a nyereményjátékot az
Instagram semmilyen formában nem támogatja, azzal összefüggésbe nem
hozható.
This promotion is in no way
sponsored, endorsed or administered by or associated with Instagram.